20. března 2016

Pleťová maska a sprchová pěna od KKD

Vítejte u nové recenze!
Dnes si ukážeme opět výrobky z e-shopu Krásný každý den.  Spolupráce s Míšou je opravdu výborná a velice přínosná. Nemohu si ji vynachválit! Dnes jsem pro vás zrecenzovala pleťovou masku na Zralou pleť a sprchovou pěnu. Jdeme se tedy podívat, jak jsem s těmito výrobky byla spokojena!


Pleťová maska na zralou pleť

Obsah: 50 g
Cena: 299,-

Pleťová maska na zralou pleť  je ideální maska, pokud vaše pleť potřebuje povzbudit, napnout a obnovit. Vitamin C a aktivní přírodní látky stimulují krevní oběh. Potlačují negativní účinky volných radikálů, které způsobují stárnutí pleti. Kombinace ovoce je ideální na zralou a unavenou pleť. Díky enzymům pomáhá odstranit odumřelé buňky a obnovuje pokožku až z jejích nejhlubších vrstev.
 
Tuto pleťovou masku jsem zkoušela s mamkou, pro kterou je spíše tento produkt mnohem více vhodný než pro mě. Bylo pro nás překvapení, že maska je v prášku (ano, opět jsem se musela naučit nové věci a tsetovat aplikaci pomocí pokus-omyl). Myslím, že toto by v popisu výrobku mělo být napsáno.

Maska byla na pleť příjemná. Byla jsem ráda, že mi nijak nevadila, protože co jsem zkoušela různé masky, často mě vše začalo jemně pálit (pleť mám citlivou a zároveň mastnou). U této masky jsem se toho nemusela po prvním vyzkoušení bát.

Po snesení masky byla pleť na dotek velice příjemně hebká (kéž by to vydrželo déle) a cítila jsem se mnohem lépe, příjemně svěží. Stejné pocity mi sdělila i mamka.

Řekla bych, že balení, i když vypadá malé, vydrží dlouho, protože většina lidí si nedělá masky každý den, tudíž vám nějakou dobu vydrží ve vaší sbírce. Moje mamka ji jistě využije, masky si často dělá, já už tolik ne.




Sprchová pěna štěstí

Obsah: 255 ml
Cena: 225,-


Sprchové pěny vytváří nepopsatelný a jedinečný požitek při sprchování a promění každodenní koupel na luxusní kouzlo. Sprchové pěny jsou velmi šetrné k pokožce a přitom účinně odstraní nečistoty z jejího povrchu. Jsou obohaceny o hroznový, kokosový a meruňkový olej, které zabraňují vysoušení a zanechávají pokožku sametově hebkou, jemnou a plnou vitality.

Byla jsem opravdu strašně zvědavá na tuto sprchovou pěnu. Při výběru jsem se nemohla absolutně rozhodnout, jakou si vyberu. Nakonec vyhrála ta s názvem Štěstí.

Hned každého zaujme balení. Myslela jsem si, že bude mnohem menší, proto mě překvapila jeho velikost. Ale nadmíru jsem spokojena, protože skleněnou dózičku můžete po vypotřebování znovu použít. A malý ozdobný provázek tomu dodá sladký vzhled.

Konzistence je zajímavá. Netušila jsem, jak ho používat, ale nakonec jsem zjistila, že je dobré mít vlhké ruce a tím vlastně z pěny uděláte něco jako sprchový gel. A můžete vesele se začít mýt!

Vůně je opravdu nádherná. Zalíbila se mi a vydrží opravdu dlouho (vydržela mi přes celou noc, ráno jsem ji ještě cítila, což se mi snad ještě nestalo). Za dva týdny používání moc neubylo, za což jsem ráda, alespoň mi vydrží dlouho. :)

Tuto sprchovou pěnu doporučuji vyzkoušet, balení vydrží dlouho, vůně je nádherná, cena přijatelná.






Znáte tyto produkty? Pokud ne, chtěli by jste je vyzkoušet?

8 komentářů:

  1. Ta sprchová pěna vypadá zajímavě, super recenze. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O ní jsem nikdy neslyšela, tak jsem ji chtěla vyzkoušet a nezklamala. A děkuji! :)

      Vymazat
  2. Vše zase tak krásně zabaleno. :) Zaujala mě ta sprchová pěna, byl by to docela dobrý dárek pro kámošku. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!